מהלך "ממחזרים וזוכים" הסתיים בלשכת הרב יצחק פינדרוס

    אתר קול חי No Comments on מהלך "ממחזרים וזוכים" הסתיים בלשכת הרב יצחק פינדרוס
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המיחזוריות של בקבוקי הפלסטיק המשפחתיים באיזורים החרדיים הגדושים, מעידים על הצלחת פעילות הקיץ הגדולה להגברת המודעות למיחזור בקבוקי המשקה המשפחתיים שקיימה תאגיד המיחזור אל"ה.

    המהלך הגדול שנפרס על פני החודשיים האחרונים, לווה בקמפיין פרסומי בעיתונות החרדית. מאחורי הפעילות עמדו דבריו הנחרצים של הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, חבר מועצת גדולי התורה, שאמר לראשי אל"ה כי "מאחר ויש מערך מסודר למיחזור בקבוקי פלסטיק ריקים, ראוי להשליכם למיחזורית".

    השבוע התאספו ראשי אל"ה בלשכת חבר הנהלת ירושלים ומחזיק תיק תפעול הרב יצחק פינדרוס שהעניק לזוכה, יהודה ש. את האופניים היוקרתיות מתנת תאגיד המיחזור.
    מר חיים זרביב, מנכ"ל התאגיד ציין בטקס כי מלבד הזוכה באופניים, עוד ילדים רבים מרחבי ירושלים זכו בספרים יקרי ערך במסגרת הפעילות.

    לדבריו, הנתונים מוכיחים כי כמויות המיחזור בערים החרדיות עלו בצורה מרשימה לכל אורך תקופת הפעילות. "כעת מוטלת החובה על כולנו להמשיך ולשמר את ההישגים המרשמים".

    הרב פינדרוס הדגיש את מחויבתו יחד עם כל תושבי העיר ליופיה, נקיונה ורווחתה. הוא הדגיש כי המיחזור אמור להיהפך לחלק אינטגרלי משגרת החיים של כל התושבים בעיר, יהודים וערבים, דתים וחילוניים.

    משפחת הזוכה ציינו כי בזכות פעילות אל"ה הם נחשפו לחשיבות המיחזור וערכי איכות הסביבה. הם ספרו כי משפחתם הפכה להיות 'שגרירה' של מיחזור בבניין.

    חגית חושן קורן, מנהלת השיווק של הנהלת תאגיד המיחזור אל"ה אומרת כי המהלך האחרון הוא אחד מסדרת מהלכים אותם מבצעת אל"ה בציבור החרדי. "אנחנו נמשיך להרחבת הפעילויות , שב"ה יניבו פירות ויתנו תוצאות בשטח".



    0 תגובות